Hbg festivalen

Ja då e där en till festival man kan bocka av på sitt festivalschema :)
Gårdagen va ganska lugn men väldigt rolig! Såg ju min kille Danny uppträda! Det va lite oväntat faktiskt. Men väldans trevligt.
Va sjukt hungrig när vi kom dit och eftersom alla skulle ha thai så va det bara till att ställa sig i kön! Typ 20 meter. Men va fan va det för skit vi fick....beställde vårrullar och så får man curryknyten! Inte riktigt vad jag hade tänkt mig och sjukt ont i magen fick jag efteråt också!
Efter lite käk så bar det bort mot Rix fm festivalen och Saras pappa, fru och lilla Olivia! Cool hon va....åt kyckling värre än ett lejon! Sen diggade vi lite till Velvet på vårt elskåp också! Och törstig blev man av att digga så öltältet med Trasan va precis vad vi behövde. Fick ju bara en klunk eftersom jag körde men det kändes som att jag hade kunnat dricka en hel tunna!
Efter det så lullade vi mest rundor....träffade vår lillasyster som vi skulle se efter och sist men inte minst så handlade vi lite munkar! Goda va dom, men hur fan lyckades vi äta upp alla dom???
Hann precis in i bilen när himlen öppnade sig och regnet öste ner....tur vi hade!
Sen så körde vi till La för att hälsa på Jonas och vissa lyckoostar som fick dricka öl igen....jag fick bara stå och kolla på :(
273497-36
Lite hångel i bilen har väl ingen dött av??
273497-37
Munkar munkar munkar med hål i...minns inte hur låten går men fy fan vad vi klämde munkar :)
273497-38
Efter många missar så fick jag se Danny! Nice!
273497-40
Var fan hittade ni Trasan??? Svår va han att bli av med iaf!
273497-39
Till slut mina vapendragare och jag! Love you all!

So long


Kommentarer
Postat av: sara

haha sjukt coola bilder =) i LOVE YOU TOOOO! puss puss

2007-07-29 @ 21:31:37
URL: http://habbi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ja där blev en del bra faktiskt! Puss puss

2007-07-29 @ 21:32:29
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Caroline

Trasan ja herregud, som hämtad ur en serietidning. puss

2007-07-31 @ 15:28:30
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0