Grill och kubb

Va lite sugen på att kolla in Robin ute på Macks ståuppkväll men det blev grillning, kubb och tv-spel hemma hos Hanna och Martin istället! Vi förlorade väl mest hela tiden...fast jag vann en halv gång när vi spelade tv-spel. Min handkontroll dog och jag ledde när den gjorde det så jag räknar det som vinst! Och så fuskade Erik, han tryckte in mig i vägräcket hela tiden!
Ja just det...vi drack öl också!
Och så dödade jag en ollonborre...försökte bli gripen av en pikébuss som kom förbikörandes men dom verkade inte så intresserade av att ta in mig för det! Trist!
Har jobbat idag också..blev bjuden på lunch imorse, mycket trevligt!
Ser inte fram emot att gå upp snart och jobba men det e väl bara att ta sig i kragen och tvinga sig själv ner i sängen!
Läste ut min bok igår också som jag fick när jag fyllde år av Bus! Va mycket bra men jag fattade inte slutet riktigt....men man kan ju inte fatta allt ;)

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är rolig du :) Hur har det gått med filmen, sett detn än? Puss & Kram

2007-07-04 @ 10:01:08
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Bambi

Då dödade du en för lite enligt mig.

2007-07-04 @ 11:56:08
Postat av: Bus

Ju fler ollonborrar som försvinner från vår värld desto bättre!!! Jag blev påhoppad av en igår när jag var ute med Wille!! Kände mig helt utlämnad för Wille blev mest rädd för att jag började skrika istället för att försvara mig!!!! =(
Så du får ett poäng för en dödad ollonborre av mig!
kramkram

2007-07-04 @ 18:06:02
Postat av: Anonym

Ju fler ollonborrar som försvinner från vår värld desto bättre!!! Jag blev påhoppad av en igår när jag var ute med Wille!! Kände mig helt utlämnad för Wille blev mest rädd för att jag började skrika istället för att försvara mig!!!! =(
Så du får ett poäng för en dödad ollonborre av mig!
kramkram

2007-07-04 @ 18:07:12
Postat av: Bus

Va fan hände nu?!?!?!?!!?

2007-07-04 @ 18:07:50
Postat av: Jirre

Caroline: Ja jag gör mitt bästa ;) Vilken film???
Puss och kram
Bambi:Jag ska döda fler nästa gång...jag lovar!
Puss och kram
Bus:Naw stackars Wille! Jag ska ge mig ut på ny jakt och döda fler nån annan gång! Jag lovar!
Puss och kram

2007-07-04 @ 19:47:40
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Caroline

Den du fick av mig ju :) puss & kram

2007-07-04 @ 21:47:17
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Caroline: Jaha den...hade ju nästan glömt bort den...ska genast se den..perfekt väder för sånt!
Puss puss

2007-07-05 @ 18:13:17
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Caroline

Hehe det är lugna puckar :) Kisses & Hugs

2007-07-06 @ 15:46:15
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0