Blödig

Satt precis och kollade på min kille Danny i Las vegas!
Om det va nån som kollade på det, såg det inte väldigt roligt ut att sätta tuggummi på nåns håriga rygg och sen försöka klippa bort det? Jag skrattade som fan iaf!
Började gråta på slutet också. Brukar inte va så känslig för sånt men när det handlar om familjer som återförenas så kan man ju själva tänka sig in hur det hade varit....jag blir alltid skitledsen när jag ser sånt! Fast det aldrig har hänt mig men det känns ändå liksom!

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men det är alltid kul med happy endings....sen hur de filmade när han såg Delinda och musiken gjorde sitt med :) Puss

2007-07-27 @ 10:21:33
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Caroline: Ja fy vad rörd man blev :) Så himla fint av han att rädda henne!
Puss

2007-07-27 @ 22:45:13
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0