2 dagar kvar

Ja nu e det bara två dagar kvar tills min semester börjar! Ska bli så jävla skönt! Ser fram emot det som fan! Fastän det inte finns nåt speciellt inplanerat så ska det ändå bli skönt att bara komma ifrån jobb lite!

Idag när jag va på lunch så gick jag in på hemköp för att handla käk! Jag gick förbi tidningarna när jag såg en väldigt trevlig kille på framsidan till Café! Skulle precis ta den när jag såg att man fick ett par kallingar med när man köpte den! Pinigt tänkte jag och gick vidare med svansen lite mellan benen! Men Ulrika på jobb lovade att hon skulle handla den till mig! Så jag kan sagla ändå!

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

De var inte ens snygga heller hehe...

2007-07-28 @ 14:01:47
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Bus

Danny eller????? =)

2007-07-29 @ 17:52:02
Postat av: Jirre

Caroline: Nä inte speciellt men jag ska ge bort dom :) Puss
Bus: Nä faktiskt inte....Johan Elmander!
Puss

2007-07-29 @ 20:39:31
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0