Why????

Annika kallade upp mig från lagret idag...och när jag öppnar dörren så står typ världens snyggaste kille där. Det va därför hon kallade upp mig. För hon trodde att jag tyckte att han va snygg. Och det tyckte jag. Men vad händer??? Jo det kommer förstås en skräcködla till flickvän och ställer sig bredvid. Varför ska alla snygga killar ha fula flickvänner?? Om det hade varit en snygg tjej så hade jag förstått bättre men nu va det inte det. Hon va jätteful! Och jag blev döarg.....så jag gick ner i råtthålet och fortsatte packa upp varor! Och lyssnade på ABBA. Lite dans ingår också i lagerarbetet nuförtiden!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

hehe! ja det är inte lätt Josse lilla =) puss puss

2007-12-01 @ 18:48:39
Postat av: Jirre

Sara: Nä det e det verkligen inte :( Puss puss

2007-12-01 @ 19:24:07
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0