Nobelfest för mig själv

Nu har jag firat Nobel lite. Satt och kollade på när Kungen och dom andra gick in i Blå Hallen. Spanade in snyggaste klänningen. Som vanligt så va Madeleine jävligt snygg och hon hade på sig en skit snygg klänning men min favorit va nog Filippa Reinfeldt! Den va skitsnygg tyckte jag!
När jag satt där och kollade så började dom ju skåla så jag tänkte att va fan, jag ska inte va sämre så jag öppnade en öl och skålade med dom. Det va gott!

NOBEL BILD SMUTSKASTAS
Så snygg hon va i denna klänningen som hon hade på sig för några år sen!
Nu ska jag kolla vidare samtidigt som jag slår in julklappar. Jag har händerna fulla kan man säga!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0