Kära nån

Ungefär så här kändes det på jobb idag!

Folk e helt galna! Helt jävla otroligt!
Tur att det finns människor på jobb som kan göra en på bra humör! Fick ett väldigt trevligt besök idag.

Såg på nätet att människor som bor i en ort i Småland ska få ledigt för att få sex! Varför kan det inte va så i Malmö???? Jag vill också ha ledigt från jobb för att ha sex.
Nä nu ska jag gå och lägga mig. Ska jobba 07.00-20.30 imorgon. Sen blir det julmys hos familjen Granström/ Berglund! Ser jag fram emot. Ska få öppna mina första julklappar! :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

men Josse då, vem har sagt att du ska få öppna julklappar redan? snart ska vi mysa =) puss puss

2007-12-20 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0