Josse, du e min ögonsten :)

Det e min favoritlåt när Sara sjunger den till mig. Alltså andra får också sjunga den men Sara sjunger den oftast.
Nu står jag mitt i ett dilemma. Ska jag dra på mig lite kläder och sminket som jag precis tvättade bort för att sen cykla ner till stan eller ska jag gå och lägga mig??? Det e frågan.
Men jag tror att jag tar det sistnämnda. Jag har nog börjat bli gammal. För annars tackar man inte nej till en utekväll. Fast det e lite för att jag inte har jättemycket pengar och för att det e en lördag precis innan nyår. Kanske inte e jättemycket folk ute. Men vad vet jag?? Jag e ju ingen expert direkt.
Kanske dags att gå och lägga sig. Ja jag tror minsann det. Det finns ju en dag imorgon också. :)
Jag gillar dig ;)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Gud vad rörd jag blev, visste inte att du gillade att jag sjöng den =) men Josse, du e ju min lilla ögonsten =) du har så fiiina ben ;) puss puss

2007-12-29 @ 23:42:24
Postat av: Jirre

Sara: Ja asså jag vet ;) Börja inte böla nu bara ;) Fan vad många blinkningar jag gör. Nu ska jag gå och sträcka på benen! Puss puss

2007-12-29 @ 23:48:22
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: sara

hehehe, nja en liten tår föll ner från min kind hihi. blink blink på dig puss puss

2007-12-29 @ 23:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0