Hjälp på traven

Ja det e väl dags för mig att göra en julklappslista då. Bara för att underlätta för er som ska handla till mig. :)
Så här kommer lite saker som jag önskar mig:
♥ En kalender
♥ Kläder eller presentkort på kläder
♥ Presentkort på Biltema....jag ska handla en ny cykel för er som undrar
♥ Liza Marklund- Livstid
♥ Marian Keyes- Är det någon där
♥ Sarah Jessica Parkers parfym Lovely....min e slut :(
♥ Ny kudde
♥ Påslakanset....gärna svart och vitt
♥ En stooooooor salladsskål med bestick till
♥ Presentkort på Ikea

Ja det va nog allt jag kom på nu....kanske uppdaterar den sen!

Big_tomte

En sån här tomte har jag hemma. Plus hela hans familj. Men dom får bo hemma hos mamma och pappa. För jag tycker att dom ser lite obehagliga ut!

So long


Kommentarer
Postat av: jb

Biltema e bäst !

2007-12-06 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0