Helgen

Helgen har varit ganska lugn. Nä där underdrev jag nog.
I fredags firade jag och Annika. Vet inte riktigt vad men det blev ungefär samma som sist vi firade. Vi kollade Idol och sen blev det Youtube. Att man aldrig lär sig. Vi drog till Kb där vi träffade på Douglas och Thomas. Så vi drack lite öl med dom. Sen e där en liten lucka tills klockan sex på morgonen när jag vaknar på Annikas hallmatta. Så jag mådde inte så bra igår. Jobbade hela dagen.
Sen blev det lite fotboll och korv på kvällen. Skönt att bara ta det lugnt.
Och idag så har jag och Antwone gått luciatåg i stallet. Jag körde han i vagnen runt hela skogen. Aptrött i benen nu. Men det va mysigt. Alla hästar va jättefina. Speciellt Select :)

273497-194
Här hade jag också velat sitta och bara åka runt. Men jag tror att jag e lite för stor för den vagnen!

273497-195
Så här fin va Select!

273497-196
En kär liden påg!

So long

Kommentarer
Postat av: Tirre

PAX!
Jag paxar Antwone...han är ju världens sötaste ;)
Ok, Select är också fin, men jag är lite (ok jävligt) rädd för honom!
Puss puss

2007-12-09 @ 19:54:57
Postat av: sara

Väldigt fina & söta båda två =) inte bra att ha minnesluckor hahahaha puss puss

2007-12-09 @ 22:01:32
Postat av: Jirre

Tirre: DU han e min. Därmed basta.
Puss puss
Sara: Ja visst va dom. Nä minnesluckor e aldrig bra. Men kul att höra dagen efter vad man har gjort :) Puss puss

2007-12-09 @ 23:03:42
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0