Gammalt som gatan

Kollade precis igenom mina lådor som jag har under min säng. Hittade både det ena och det andra. Kort från studenten, balen, galna fester och så hittade jag lite nakenbilder. Fy fan vad jag skrattade. Hittade lite saker som gjorde att jag blev lite tårögd också.
Men det va kul att kolla igenom. Min Dance mix 94 skiva ska med till jobb. Och som jag ska dansa :)
Nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp 05.55 imorgon bitti. Måste skriva ett brev till dom som har hand om Mänskliga rättigheterna att det borde va förbjudet att gå upp så tidigt!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

sånt e alltid roligt =) roliga minnen, man kan garva åt. puss puss

2007-12-18 @ 15:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0