Dryga jävlar

Julen e väl den högtid som man ska va snäll på???? För ibland undrar jag. Det e den högtiden som vi har dom suraste kunderna. Sånna som tror att dom e bättre än alla andra. Och att man har dömycket tid att hjälpa en kund jättelänge. Det har man liksom inte. Och sånna som står och pekar på en sak och säger: Jag vill ha en sån! Och så förväntar dom sig att man ska bära den till kassan till dom. Men bär den själv för fan! Ser jag ut som en jävla slav.
Nä folk e verkligen otrevliga på julen. Iaf inne hos oss.
Nu ska jag gå och lägga mig. Vi har brandövning imorgon på jobb. Jag jobbar kvart i åtta till kvart över sju. Så det känns nog som en bra tid att gå och lägga sig nu. Om man ska orka med alla jobbiga kunder imorgon.

So long

Kommentarer
Postat av: Tirre

Vi har likadana rötägg hos oss! Ofattbart, att man kan vara så bitter ;)
Lycka till idag!
RÄDDA
LARMA
SLÄCK

Puss puss

2007-12-05 @ 09:49:21
Postat av: Aleya

Ajdå, ja folk kan verkligen vara otrevliga. Vart arbetar du?

2007-12-05 @ 10:04:59
URL: http://aleya.webblogg.se
Postat av: Tirre

Lilla hjärtat är inte du hemma än?
Stackare...men jag är hemma nu iallafall ;)
Jag smet, men säg inte det till någon!!!
Puss puss

2007-12-05 @ 17:13:22
Postat av: Jirre

Tirre: Jag räddade, larmade och släckte. Höll på att somna fjorton gånger men jag överlevde. hade varit mycket roligare om det hade varit Kajan som hade hållt i det.
Puss puss
Aleya: Ja speciellt denna tiden på året. Jag jobbar i en leksaksaffär!

2007-12-05 @ 20:02:08
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0