Varberg

Åkte ju upp till kusinerna i måndags! När jag väl kom dit så fick jag hjälpa min kusin Sandra som bor där att städa hennes lägenhet för hon e typ aldrig hemma och där såg ut som fan....men till slut blev vi färdiga iaf! Jag körde iväg till Ica och Sandra till Oscars för hon skulle jobba!
Tacos stod på min matsedel så efter inköpen bar det hem till Sandra igen för att fixa lite käk till min andra kusin Annie och hennes två kompisar Helen och Ella!
Efter lite käk började vi festa lite...kunde ju inte ta i för kung och fosterland för jag skulle ju köra hem dan efter!
Men jag lärde dom resten av ditt liv leken och så spelade vi jag har aldrig! Mycket roligt.....blev du chockad kusin??
Vi tog en taxi ner till Oscars där vi stod på la guestlist....under mitt charmiga namn Fjosse Olsson....han med lappen tyckte att det va roligt iaf.
Väl inne drack vi lite och sen drack vi lite till och så dansade vi lite! Visste inte att det va inne med trätofflor och Intan T-shirt! Men vi hade jävligt roligt och efter x antal drinkar över mina vita byxor så va det dags att gå hem.....först nattamat bara!
Vi fixade en svarttaxi också, men när polisen började köra efter oss blev vi lite stirriga....har nog aldrig fått reda på så mycket information om en kille på så kort tid! Vi blev nog alla lite svettiga i rocken där ett tag!
Sen så va det dags för bingen...men det va inte så lätt att somna för vissa skulle helst ligga med benet över vissa andra och helst ta allt täcke och helst byta plats med någon! Men till slut somnade vi!
Och du Annie.....låste vi dörren????
273497-41
Såg inte ut som att min blåbärsshot va så uppskattad!
273497-42
Jag och Annie!
273497-43
Sandra i baren på Oscars!
273497-44
Love is on the dancefloor! Han i bakgrunden såg ju riktigt trevlig ut!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Jasså!?!? hoppas dem uppskattade leken =) för den är ju dööbra =) haha puss puss

2007-08-03 @ 16:19:14
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ja dom uppskattade den....mycket populär! Puss

2007-08-03 @ 20:03:42
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: sammy

Mongo kusins stol fällde precis ner mig i golvet. Okej att man går i däck av champagne och vodka shots, men att en stol ska golva en var väl inte riktigt med i beräkningarna. Okej, jag ska var ärlig och erkänna att klockan är 05.00 och vi har varit ute på en helkväll, men att bli golvad av en stol var inte med i planeringen.

2007-08-11 @ 05:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0