Update onsdag och torsdag

Onsdagen
Hela onsdag förmiddag tillbringade jag och Tirre med att leta present till Sanna och Lena. När vi väl va färdiga med det så begav vi oss mot stugan på landet och efter att ha kört vilse några gånger så hittade vi till slut rätt! Väl där så bjöds det på grillat kött och potatisgratäng...dö gott va det!
Vi hann med att rädda en ko också som hade fastnat i vattenvagnen med huvudet. Trodde först att den va död men den levde och den klarade sig helskinnad därifrån också. Helt sjukt!
Satt och snackade lite skit tills midnatt sen så bar det hemåt....tar ju ändå en timme att köra hem!

Torsdagen
Blev väckt imorse men det gjorde inget för det va mysigt att äta lunch med dig!
Körde sen till Lödde och hämtade Tirre och biljetter till TPC och sen begav oss ut till Barsebäcks golfbana för att kolla på lite golf! E ju inte jätteintresserade men det va faktiskt roligt att kolla på live. När vi hade grillat färdigt oss i solen så stack vi till Centan! Va ju tvungen att köpa en ny tröja som jag kunde ha på mig om det blev kallt på kvällen när vi skulle kolla på fotboll! Men först åt vi hemma hos Tirres föräldrar...alltid lika god mat!
Mätta och belåtna stack vi till La och och hämtade Sara. Sen kollade vi Bois-Sylvia. Bois vann med 4-0. Spelade faktiskt bra för en gångs skull....men vi väntade  förgäves på att Carl-Philip och Terras skulle bytas in!

Nu e det dags för sängen....ska upp tidigt tidigt imorgon och flytta bilen! Sådär nöjd e jag med det!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0