Tisdagsklubben

Va ju sista gången på tisdagsklubben igår så vi va ju bara tvungna att gå dit!
Jag, Tirre och Pirre satt här hemma hos mig och förberedde oss med lite alkohol. När vi kände oss på G så kom Sabina och Cicci och hämtade oss. Bra att ni bestämde er för att följa med :)
Har ju aldrig varit på Swing inn innan men där va faktiskt ganska trevligt. Det va bra underhållning iaf. Förstår inte hur man orkar dansa så som dom i hörnan gjorde typ fyra timmar i sträck....jo det förstår jag visst förresten! Men nu vet vi i alla fall hur man ska dansa nästa gång vi e ute.
Och tack för cidern grabbar.....smakade bra!
När Tirre hade kelat färdigt med trädet så gick vi och käkade kebab och falafel...aldrig fel klockan tre på natten! Sen så tog vi en taxi hem och gick och la oss!
273497-69
Jag och Tirre hade maskerad hemma hos mig innan vi gick ut!
273497-70
Girlsen utan mig :( Nån va ju tvungen att ta kort!
273497-71
Lite kärlek i trappan innan vi gick hem.

So long

Kommentarer
Postat av: Pirre

hahaha ja jävlar i de va dom dansade! helt galet. hade velat se tirres trädkelning, annars e ja väldigt nöjd me kvällen :) skoj, skoj!

2007-08-16 @ 22:45:36
Postat av: Tirre

Ja när jag går loss på träden gäller det att hålla sig borta! ;)
Riktigt rolig kväll, sjukt skoj att vi fixade in gratis dricka också :)
We´ve got the power!!!
Puss

2007-08-17 @ 22:29:30
Postat av: Jirre

Pirre: Du missade inget direkt..jag har det på kort :) Ja det va roligt...synd att det va sista gången! Puss och kram
Tirre: Ja fy fan vad grymt av oss...får vi göra om fler gånger! Puss

2007-08-17 @ 23:06:28
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0