Roligt idag igen

Idag va lika roligt som igår. Förutom att jag blev väckt tre gånger.......men jag fick åka bil till jobb så det gjorde inget!
Jag och Annika har genomgått kändisresor hela sommaren och idag fortsatte det....Filippa Bark kom in på jobb! Kunde nästan inte hålla mig för skratt när hon började prata med mig!
Jag fick gå hem från jobb och det va mycket svettigt. Fixade lite pytt i panna när jag kom hem.
Och snart ska jag gå upp på taket och kolla på fyrverkerierna från das Malmöfestival. Ser man nog bra därifrån. Måste leta upp ett par stayups också som e hela. Ska på chichis 25-årsfest imorgon och har inte jättmycket tid på mig att göra mig färdig när jag har slutat jobba! Närmare bestämt 45 minuter och då ska jag ta mig från Malmö till Landskrona också. Blir nog ganska tajt.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0