Oj då

Just nu går det inte så bra för mig. Mitt gummiband gick sönder så att det snärtade mitt finger. Aj aj aj! Gjorde dö ont! Och så skulle jag prova ett par byxor som inte passade mig när jag köpte dom och dom passade fortfarande inte. Fast det e bara i låren som dom e lite tajta. Så om nån skulle vilja lyfta mig i grenen så hade jag blivit väldigt glad kan jag säga!
Fast jag lyssnar på världens bästa låt just nu så det känns lite bättre iaf.
Can anybody out there hear me??? Cause I cant seem to hear my self......keep loosing my way! La la la la la la la la la la!

Nu måste jag nog ta bussen....ser ut att bli dåligt väder så jag vill inte cykla!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0