Mycket roligt

Det har varit en rolig dag på jobb idag. Dels har där varit lite besök....vissa oftare än andra! Och sen så har jag nästan inte sovit nåt inatt så allt som hände tyckte jag va dökul.
Speciellt mitt lilla bus som jag hade gjort. Jag ändrade Maddes och Annikas namnbrickor. Annika kom på sin direkt när hon tog på sig tröjan, hon såg att det stod Gun-britt på skylten men Madde gick i godan ro runt med
Sol-britt i några timmar innan jag inte kunde hålla mig längre. Höll på att kissa på mig...fick en kund samtidigt som nog tyckte att jag va dum i huvudet för jag stod och verkligen fick hålla mig för skratt samtidigt som tårarna rann. I like att busa på jobb....dom andra gillar nog inte det lika mycket.
Har precis diskat upp efter lördagen. Skulle prova min diskmaskin i söndags men vi glömde bort det. Så nu fick jag diska för hand istället.
Och nu ska jag bara käka och hänga in min tvätt i garderoben sen så e det dags för Las Vegas.

So long

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket besök var bäst idag???

2007-08-23 @ 20:17:42
Postat av: Jirre

Anonym: Skulle du bra allt vilja veta va? Jag gillade ditt bäst! Puss och kram

2007-08-23 @ 21:39:23
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Anonym

Tänkte väl det!

2007-08-24 @ 17:43:39
Postat av: Jirre

Anonym: :)

2007-08-24 @ 20:19:36
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0