Lugn dag

Idag har jag inte gjort många knop. Käkade lunch på subway. Sällan vi väljer det stället!
Mötte sen upp med Hanna och Love i stan. Hon käkade lunch på Koi medans jag vaggade Love till sömns. När vi skulle gå dök mitt pax upp. Lika trevligt som vanligt. Hoppas på ett litet möte imorgon ;)
Sen körde jag till mamma och pappa. Mamma kom med den underbara idén att vi skulle köra och handla skor....och jag e ju inte så svår när det gäller det! Så det blev ett par svarta eftersom hon nästan tvingade mig :)
Min bror och hans fru och barn kom hem till oss sen så det blev lite grillat. Gott som tusan!
Och nu e jag hemma och e sjukt trött! Fattar inte varför.
Men imorgon e det fest iaf. Ska försöka oss på att göra lite strawberry daiquiris. Fast kusin får nog göra dom. Blir nog godast så tror jag!
Nu ska jag jiddra färdigt med dom jag snackar med sen så e det dags för sängen!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0