Ledig idag

Idag har jag och kusin varit ute och farit hela dagen.
Vi började på Triangeln. Hon va tvungen att handla en tröja eftersom hon bara hade ett linne på sig och jag skulle kolla när jag börjar jobba imorgon.
Efter lite stopp så gick vi till gågatan....blev ihjälskrämd på vägen :) Vi tog en fika på Barista och kollade på lite folk som passerade.....kära nån säger jag bara!
Sen mötte vi upp med Nadja på Sorl på Davidhall. Fikade lite till innan vi begav oss mot mormor. E ju inte så ofta man hälsar på henne så vi gjorde ett litet depåstopp där! Sen åkte vi rundor lite till innan hon lämnade av mig hemma. Hon skulle upp till Varberg igen!
Och nu så försöker jag bearbeta Annika till att följa med mig till T-bone ikväll. Ska nog inte bli nån svårighet direkt. Lockar man med öl så går allt!
Fick reda på imorse att Robban får följa med till London. Så himla bra! Så nu e alla glada på jobb!

Och just nu så mår jag så jävla bra (förutom nacken). Trivs jättebra som jag har det just nu. Man kan säga att jag gillar läget rätt så mycket. Har en massa roligt att se fram emot. Trivs på jobb och med mina arbetskamrater. Mina vänner e dom bästa som finns fastän jag kan va lite körd i huvudet ibland. Ser fram emot den närmsta tiden!

So long


Kommentarer
Postat av: sara

Du e min söta lille josse ju ;) du är aldrig körd bara lite crazy ;) men vem tusan är inte det hihi. Hoppas det snart känns bra i nacken igen. Du är världens bästa ju =) Jag ÄLSKAR DIG! pUSS PUSS från lilla Habibi

2007-08-27 @ 18:15:18
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ja vi e väl alla lite crazy ibland...vissa mer än andra. Du e också världens bästa. Älskar dig med. PUSS

2007-08-27 @ 18:45:20
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0