Kalas i Växjö

Klockan ringde nio i morse! Va mindre nöjd med det med tanke på gårdagen! Men det va ju bara att asa sig upp! Tessan kom och hämtade mig och Tirre vid tio! Sen körde vi och hämtade en av James kompisar som skulle åka med oss! Vi lämnade Tirre i Lödde sen började en jävligt lång bilfärd.....två och en halv timme tog det att köra dit! Va snorhungrig när vi kom fram så jag fick korv med bröd och ballerinakex! Smarrigt! Blev lite paketöppning för Dammika och tältbyggning för oss vuxna!
Va seg i huvudet hela tiden men vid femtiden begav vi oss hem! Skulle käkat med Tirre och Chichi på T-bone men jag hann inte dit i tid! Trist för dom har jävligt god mat där! Så jag fick knata ner till Hemköp istället och köpa en halv kyckling och potatissallad! Intalade mig själv att det nästan va lika gott! Men det vet jag att det inte va!
273497-54
Dammika och Antwone hjälps åt att öppna paket

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0