Inte läggdags än

Hittade en lista så nu har jag något att göra!

Skulle du kunna tänka dig att deltaga i en dokusåpa? Nä inte nu....för några år sen va jag lite sugen på Paradise hotel
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren
Brukar du sjunga i duschen? Ja om det e en bra låt på radio
Vilken sport tycker du är roligast att kolla på på tv?Fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Nä det vette fan....man kan ju ändra uppfattning om en person ganska mycket
Vad är viktigast för dig? Min familj och mina vänner ( och skor )
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Flytta närmre stan och köpa ny bil
Vad är det bästa med julafton?Julklapparna och myskvällen i La
Tänker du mycket på ditt utseende? Nä inte så värst mycket
Vad får dig att slappna av? Sköna människor
Tänker du ofta på sex?Måste jag svara???
Är du skyldig någon pengar? Banken och mamma och pappa
Är du mörkrädd? Beror på var jag e
Vilken färg är snyggast? Gillar röd rätt så mycket
Tycker du matte e svårt? Inte när jag gick i skolan men nu hade jag nog inte fattat mycket
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nä inte så värst
Vad skulle du helst vinna om du vann en tävling? Pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?Så sent som möjligt
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Håller det oftast inom mig så det blir väl jag själv?
Har du piercingar? Nä, hade en men den försvann mycket märkligt
Bråkar du och dina syskon ofta? Aldrig
Vilken är den viktigast personen i ditt liv? Finns många som e speciella för mig
Läser du ofta böcker? Ja det händer
Vad slösar du mest pengar på? Skor kanske
Vad föredrar du för filmer? Komedier eller dokumentärer
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja två fula trollungar
Vilket tv-program som går nu har du fastnat för? Las Vegas
Vilka länder har du varit i? Thailand, Usa, Bahamas, Mexico, Jamaica, Kanada, Grand caymen, Italien, Cypern, England, Turkiet, Tjeckien, Danmark, Norge...............
Vilka husdjur har du haft? En kanin och två fiskar
Solar du ofta? Ja det händer väl
Är du bra på att laga mat? Ha ha.....sådär väl
Var badar du helst? Seven miles beach på Grand Caymen
Vad dricker du för alkohol? Det mesta som kommer i min väg
Vad använder du för droger? Inga vad jag vet
Vilket djur e du mest rädd för? Ormar
Vad tycker du om monarkin???????
Vilka språk kan du? Svenska och engelska......fattar väl norska och danska också
Har du nån gång skadat dig allvarligt? Ja en whiplash och ett brutet vadben
Vilken kändis är hetast? David Beckham
Vad har du för klädstil? Vet inte riktigt...lite blandad tror jag
Är du flygrädd? Nä inte speciellt
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Kunde inte vatt bättre
Vad dricker du helst om du e törstig? Vatten
Vilken e din favoritglass? Tip top
Tror du på ett liv efter döden? Japp
Vilket kaffe sörplar du helst? Inget alls
Vilket mobilmärke föredrar du? Ericsson
Vill du gå ner i vikt? Ja några kilo hade inte varit fel
Vad har du för personlighet? Blyg och väldigt nyfiken
Har du varit deprimerad? Höstdeprision har väl alla
Tycker du om sushi? Nä fy fan vad svinigt
Tror du på livslång kärlek? Kanske
Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn och dippa
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja ja mensan
Har du tandläkarskräck? Beror på vad jag ska göra där
Har du nån gång haft självmordstankar? Nä det tror jag inte
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvälls absolut
Vilken hårfärg har du naturellt? Vet faktiskt inte.....råttfärgad kanske
E du beroende av något? Skor :)
Hur ofta motionerar du? Cyklar till jobb varje dag, räknas det?

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Julafton me like, längtar oxå till myskvällen här =)
Du glömde skriva Tyskland, blyg??? du??? nää inte precis =) puss puss

2007-08-31 @ 22:39:17
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ja det e mysigt! Jag glömde skriva många länder men jag orkade inte. Jag e faktiskt blyg....tro det eller ej! Puss

2007-08-31 @ 22:56:44
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0