Höst :(

Idag handlade jag en ny höstjacka. Det blev den på Vero moda som jag skrev om innan. Jag tyckte att jag blev ganska snygg i den:) Slutade redan halv fyra idag så jag va ute på en liten shoppingtur efter jobb! Men imorgon ska jag börja nio istället för kvart över ett. Blä. Hatar att börja tidigt. Fast vi ska få frulle så då e det rätt så okaj.
Jag dödade min tå idag på jobb. Körde stortån rakt in i en pall på lagret så att naglen vek sig nästan på mitten och sprack. Aj aj aj. Jag va tvungen att halta sen så att alla kunde tycka synd om mig.
Och nu e det dags för middag. Tänkte slänga ihop lite pasta med ost och broccoli sås. Låter inte så dumt va??

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hemskt vad du har blivit huslig på sistone :) Duktig flicka! Puss puss

2007-08-30 @ 20:38:21
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Caroline: Ja visst har jag. E rätt så nöjd själv faktiskt! Puss puss

2007-08-30 @ 20:58:30
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0