Häckklippningsdax

Jag och Tirre kom ju på den utmärkta iden att vi skulle klippa hennes föräldras häck! Det va lättare sagt än gjort kan jag säga! Tirre började med häcksaxen......efter typ två meter fick jag ta över för då hade hon mjölksyra i sina armar! Men jag skulle nog inte tagit över för jag råkade hugga av förlängningssladden med vårt kära verktyg! Ojsan....hittade en till sladd iaf men den funkade inte trodde vi. Typiskt! Så det va bara att sticka ner till Harald Nyborg och köpa en ny sladd! Och när vi kom hem så funkade det fortfarande inte.....vi trodde att det hade blivit kortslutning i häcksaxen så vi fick köra hem till mina föräldrar och hämta deras! Men när vi kommer hem till Tirre igen så ser vi att strömmen har slagits ut där vi höll till! Inte konstigt att ingenting funkade! På med strömmen igen och fortsätta att klippa! Fy fan vad jobbigt det va och shit va snett det blev! Men till slut blev vi ganska nöjd tror jag....för då började vi packa ihop våra grejor!
273497-47
Tirre på hugget! En före bild också!
273497-48
Rätt så roligt ända tills man fick ont i armarna!
273497-49
Lite kort i rocken kanske!
273497-50
Ja ni ser ju själv hur det blev till slut!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

ni är inte kloka, ser livsfarliga ut hehe puss puss

2007-08-03 @ 16:18:08
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: sara

Ps. du är alltid lika het i dina mickey mouse boxer haha ds. puss

2007-08-03 @ 16:20:38
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara:Det va ju livsfarligt också...kunde ju dött på kuppen! Mina shorts e favvisarna....dom gör mig rättvisa ;) Puss

2007-08-03 @ 20:02:45
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0