Festivaldags

Ja då va gårdagen också avklarad.
Började här hemma hos mig vid fyra tiden. Jag och Tirre gjorde vårt bästa vid blendern. Gick väl hyfsat tyckte jag. Kusin Sandra dök upp efter ett tag så vi satt väl mest och snackade skit och drack lite vin och rökte vattenpipa. Sen kom Pirre också, va ju nästan tvungen att fylla henne :) Vi gjorde väl vårt bästa kan man säga!
Tog en taxi ner till stan och när vi går genom Stor torget mot Lilla torg så upptäckte jag att Promoe spelade på stora scenen. Hur fan kunde jag missa det undrar jag!
Vi tassade in på Victors där det va 25-årsgräns, och vi behövde inte visa leg! Va fan??? Förra veckan såg jag ju ut som 19. Träffade på ett gäng killar där och kusin fastnade med den ena. Dom andre såg ju trevliga ut också :)
Efter lite äckliga drinkar så hittade vi en soffa som vi kröp upp i. Mysigt e där, jag älskar Lilla torg på sommaren. Annika, Annika och Daniel slöt upp efter att ha kollat in Salem på Stor torget. Blev lite mer alkohol och lite trevliga sms. Sen kom vi på att vi skulle till Hipp typ kl två!  Tirre och Pirre stannade kvar på Victors och kusin va jag av med så hon vet jag inte var hon tog vägen! Iaf så va det inte jättemycket folk på Hipp men kl 3 när dom stängde så va vi på väg mot Stippes. Men jag fick lite förhinder så det blev inget käk för mig. Förlåt Tirre om jag stjäl ditt uttryck men jag skulle också äta ostbricka :)
Vid fem i morse när jag skulle gå hem så kom jag på den utmärkta idén att jag skulle gå hem från Ribban. Tar typ en timme. På vägen hittade jag en cykel som va olåst så jag snodde den men där va punka på den så det va dö jobbigt att cykla, men jag kom fram till att det gick snabbare än att gå iaf. Sen så hände lite konstiga saker till på vägen men jag överlevde iaf. Gick inom Mc Donalds också och fixade lite mat. Sen va det sängen som gällde för mig.
Och nu sitter jag här och vänta på att dricka öl....om det blir nåt!

273497-73
Rökte lite vattenpipa!
273497-72
Annika, jag och Tirre på Victors!
273497-74
Kusin dricker vin :)
273497-75
En vanlig syn nuförtiden!
273497-76
Shit.....det ser ut som att något ska trilla ut!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Ni är sååå sööta mina små favvisar ;) puss puss

2007-08-19 @ 19:17:21
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Vi vet....du e också söt lille habibi! Och jävligt snygg. Puss puss

2007-08-19 @ 19:32:23
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: sara

hihi jag vet ;) puss puss

2007-08-19 @ 21:11:21
URL: http://habibi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0