????????

E lite lätt uttråkad nu! Sitter och kollar på Dn-galan! Funderar på om jag ska ta en öl men jag tror att jag måste ha en dag utan alkohol! Har blivit mycket sprit senaste veckan. Dom säger ju att man blir en semesteralkis och det e nog sant. Man dricker ju betydligt mer när man e ledig än när man jobbar. Behöver ju inte tänka på morgondagen och att man ska gå upp och jobba och stå och hänga på jobb i tio timmar. Utan nu behöver man bara tänka på att man kan sova hur länge man vill dagen efter....och det e så skönt!
Ska nog upp till landet imorgon och grilla. Ska bli väldans mysigt att hänga där uppe lite, va ju ett tag sen! Måste bara hitta present till Lena först! Och det e inte det lättaste! Men vi gör väl ett försök för det brukar ju bli lyckat. Vår lilla syster har ju fyllt 18 år så henne måste vi ju fira också!
Nu ska jag döda lite mygg!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0