E dom inte kloka

Sitter och kollar på ett program på trean som handlar om en person som e gift med en och sen har minst en flickvän/pojkvän till! What the fuck?????? Vem fan går med på det undrar jag????
Finns det verkligen folk som vill bo ihop med sitt livs kärlek och sen även med dennes pojk/flickvän! Och ibland inte bara en utan två stycken till.
Im in chock kan jag säga!
Och dessutom ska ju alla helst sova i samma säng! Inte en chans att jag hade lagt mig i en säng med en jag gillade och sen hans två andra tjejer!
Förstår inte riktigt vad dom tänker med!
Måste nog fundera ett tag över det här för jag fattar ingenting nu! Verkligen ingenting!

So long

Kommentarer
Postat av: Bus

Jag kollade lite halvhjärtat på det där programmet jag med. Zappade mellan kanalerna....
Jag förstod mig inte riktigt på dom där tjejerna som han killen hade. Han fick ha 3 tjejer men dom i sin tur fick inte träffa nån annan. Hur kan dom gå med på det????? STUPID!!!!!
Han har ju grädde, så han kan ju inte klaga...men jag förstår ändå inte....
SUCK! Folk är bra jäkla konstiga!!!

2007-08-15 @ 10:43:49
Postat av: Jirre

Bus: Nä korkade är väl det minsta man kan kalla dom! Han får ha hur många han vill men dom får bara ha en! Aja, nån måtta får det väl va ändå! Puss puss

2007-08-15 @ 17:08:09
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0