Debaser

Jag, Tirre och Angelica satt hemma hos mig igår och snackade lite skit och drack alkohol! Johan skulle komma och hämta Angelica så då såg vi vår chans att få lite taxiskjuts till Debaser!
Väl framme så ville dom se leg men när jag skulle ta fram mitt så märkte jag att jag hade glömt min plånbok hemma, så jag fick springa ut i gatan för att stanna Angelica och Johan och så va dom så snälla att dom körde hem oss igen och sen tillbaks! Och då kläcker den jävla vakten ur sig: Tog ni taxi hem för att hämta legget??? Det hade ni inte behövt, ni hade kommit in ändå! Smarthuvud!
Väl inne så beställde vi jääääääävligt goda strawberry daiquiri. Verkligen skitgoda! Va ju tvungna att dricka två var bara för att dom va så goda! Och sen blev det lite cider och öl också!
Fick sällskap av en jävligt blyg och en jävligt dryg! När den dryge hade gått så kom det fram några Australiensare till oss....fan va het den ene va! Ett riktigt jävla pax! När dom stängde så lurade vi med honom i en taxi till Stippes! Han ville inte käka så han gick hem men jag och TIrre åt nog för han också! Fy fan vad mätt jag blev! Blev en rolig taxiresa hem men mindre roligt när jag skulle försöka sova! Det va nån som skulle burra upp sig hos mig hela tiden! Och gärna skalla mig också! Till slut blev jag av med åbäket och vi kunde somna!
273497-51
Tirre och hennes syrra
273497-52
Mycket god dricka
273497-53
Du har nåt i läppen

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0