Bläääää

Jag har så tråkigt nu. Letade efter ett par stayups innan och jag hittade faktiskt...men varför sparar man sånna som det e hål i???
Blev inget fyrverkeri för min del heller....orkade inte klä på mig och gå upp! Lat kallas det!
Va inne på Facebook och kollade runt lite också.....gjorde en obehaglig upptäckt! Hittade en som jag hoppas inte hittar mig. Bläääää! Han med tången förresten :)
Alla mina naglar har knäckts utom två.....jävla jobb! Dom va så fina på min semester men sen kommer man tillbaka till verkligheten och så blir dom fula igen!
Shit va mycket onödigt jag skriver nu.....vem bryr sig liksom om mina naglar??? Men jag har så himla tråkigt!
Kanske ska gå och lägga mig för att få tiden att gå. Först ska jag lyssna på Ukraina och Darren Heyes innan datan släcks!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0