Alltid lika roligt

Gårdagen va lite trög för min del. Jag, Tirre och Sara började värma upp lite här hemma hos mig innan vi tog taxi till Pirre! Där slöt många kända ansikten upp som man inte har sett på många år.....roligt att träffa alla! Vi drack lite alkohol...vissa mer än andra!
Beställde en taxi som kom och hämtade oss och körde oss till Debaser! Dom andra skulle till Etagé så vi stack lite tidigare! Världens längsta kö va där iaf...men det gick hyfsat snabbt!
Beställde in tre megastora Strawberry daiquris....det e nog det godaste man kan dricka tror jag.
Gick ut på uteserveringen där Jocke och hans kompisar satt! Älskar deras uteservering...synd att musiken e lite konstig där...och ibland lite konstigt folk!
Men det va jävligt roligt ändå! Fick syn på ett span som satt bredvid oss men sen blev vi tvungna att gå in. Strök mig mot han en gång :)
Det e rätt så skönt att dom stänger tre för jag va sååååå sliten!
Va sugen på mos och köttbullar men mosen va slut....blev lite arg men jag fick ta kebab istället och det va faktiskt också gott!
Sen kom Tirres pappa och hämtade oss och körde oss hem! Fast hade jag vetat det jag fick reda på imorse så hade jag åkt till Etagé istället och hållit dig sällskap!
Vaknade halv tre idag och nu e jag väl utvilad kan man säga!
Kvällen i bilder:
273497-64
Sabina och Cicci
273497-68
Johanna, Cathrine och Therese
273497-65
Pirre
273497-63
Nöden har ingen lag...och du: DU hann
273497-67
Jocke och Tirre! Rätt så packade båda två!
273497-66
PL med våra stora goda drickor!

Tack för en lovely kväll allihopa! På lördag e det dags igen! Och imorgon och på tisdag! Ha ha ha!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Hahaha, ja helt underbart var det =) sorry att dina kaniner alltid ska hamna i centrum ;)puss puss

2007-08-12 @ 16:42:01
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Det gör inget...dom gillar det! Puss

2007-08-12 @ 20:36:02
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Tirre

I´m The drinking queen!!!
(eller The drunk queen!)
Såååååå roligt jag hade det.
Och jag tog 103 foton med Jirres kamera...haha
Sjukt kul på förförfesten, förfesten, festen och efterfesten!
Spelade på Saras ben hela vägen hem!!!
Kul att träffa Jockekexet också ;)
Jaha då får levern vila i en timme eller två, sen är det väl dax igen. Eller vad säger du Kinen? :)
Toppenkväll var det iallafall.
Älskar dig!
Puss

2007-08-12 @ 20:57:53
Postat av: Jirre

Tirre: Ja det va magiskt! Fick ju hålla reda på dig lite..vet ju aldrig va du får för dig ;) Ja imorgon va det väl dags igen eller??? Bangar du kanske?
Puss och kram

2007-08-12 @ 21:18:08
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: sara

Ja det var väldigt skönt när du kliade/spelade på mitt ben =) men jag tyckte det var lite lågt av dig att jag inte fick sova i bilen =) i like big boobs and i cant not lie ;) love you pumor puss puss

2007-08-12 @ 21:49:53
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Pirre

Ååå så gullig du e, hade varit roligt om du kommit o hållt mig sällskap på Ètage, men förstår att du va rätt sliten! Hittade ju lite roligt folk, så hade kul ändå!
Shit vilken rolig bild på tirre mellan bilarna hahaha.
Kul att ni kom igår!! Puss

2007-08-12 @ 22:11:57
Postat av: Jirre

Sara: Ja jag vet att du gillar dom ;) Puss
Pirre: Det va bra att du hittade nån iaf! Ja jag e ganska nöjd med den bilden! Ha ha! Ses på tisdag! Puss

2007-08-12 @ 22:17:36
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0